Μας ρωτήσατε, σας απαντάμε!

Frequently Ask Questions

Συχνές ερωτήσεις και χρήσιμες απαντήσεις από τους συνεργάτες μας. Η ομάδα της Europ Assistance Greece είναι πάντα στη διάθεσή σας να λύσει οποιαδήποτε απορία σας.

Εάν δεν βρήκατε απάντηση σε αυτό που ζητάτε, θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας!


Συχνές Ερωτήσεις

Οδική Βοήθεια

Τι καλύπτει η επί τόπου επισκευή;
Σε περίπτωση που το καλυπτόμενο όχημα ακινητοποιηθεί από βλάβη, η Europ Assistance S.A. θα φροντίσει για την επιτόπια επισκευή του οχήματος, εφόσον είναι δυνατή, άμεσα και γρήγορα, μέσω της ειδικά σχεδιασμένης υποδομής κινητών συνεργείων της, έτσι ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε τη μετακίνησή σας με απόλυτη ασφάλεια. Ενδεικτικά, το κινητό συνεργείο αναλαμβάνει την επιτόπου αντικατάσταση του κατεστραμμένου ελαστικού και την τοποθετήση της ρεζέρβας που υπάρχει στο όχημά σας, τη φόρτιση της μπαταρίας αλλά και τη βοήθεια σε περίπτωση έλλειψης καυσίμου. Σε περίπτωση που η βλάβη δεν αποκαθίσταται με τα μέσα που διαθέτει το κινητό συνεργείο στο σημείο ακινητοποίησης μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, η Europ Assistance S.A. θα μεριμνήσει για τη μεταφορά του οχήματος σε συνεργείο ή σε τόπο επιλογής του ασφαλισμένου.
Δικαιούμαι επαναπατρισμού;
Σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος λόγω ατυχήματος ή βλάβης η οποία δεν μπορεί να αποκατασταθεί δια παροχής βοήθειας στον τόπο του συμβάντος, τότε οργανώνεται επαναπατρισμός του ασφαλισμένου οχήματος στην έδρα του ασφαλισμένου, ή στον τόπο επιλογής του, αναλόγως της περιγραφής της κάλυψης, στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του. Σε περίπτωση ακινητοποίησης του Ασφαλισμένου οχήματος στο εξωτερικό, η Europ Assistance S.A. οργανώνει την μεταφορά του σε κατάλληλο σημείο επισκευής πλησίον του τόπου του συμβάντος και εφόσον το όχημα δεν επισκευάζεται άμεσα, τότε οργανώνεται ο επαναπατρισμός του στην Ελλάδα.
Πώς θα συνεχίσω τη διαδρομή μου από το τελικό σημείο μεταφοράς του οχήματος μου;
Μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με την εταιρεία ΗΕRE MOBILITY, η Εurop Assistance S.A. εξασφαλίζει στον ασφαλισμένο την άνετη και γρήγορη μετακίνησή του μετά από βλάβη ή ατύχημα που συμβαίνει εντός του νομού της μόνιμης κατοικίας του. Το τηλεφωνικό κέντρο της Εurop Assistance S.A. θα φροντίσει να οργανώσει τη μετάβαση οχήματος ταξί στο σημείο από το οποίο θέλει να μετακινηθεί Ο Ασφαλισμένος, με δυνατότητα να γνωρίζει το χρόνο μετάβασής του στο σημείο, τον τύπο του οχήματος ταξί αλλά και στοιχεία του οδηγού, σε περίπτωση που χρειαστεί για τον οποιοδήποτε λόγο να επικοινωνήσει απευθείας μαζί του. Σε περιπτώσεις ακινητοποίησης του Ασφαλισμένου οχήματος εκτός των ορίων του νομού της έδρας του, ο Ασφαλισμένος μπορεί να κάνει χρήση των ταξιδιωτικών παροχών που προβλέπονται από το συμβόλαιο του, όπως μετακίνηση με δημόσιο μέσο, ταξί, όχημα αντικατάστασης, διαμονή σε ξενοδοχείο, κτλ.
Σε περίπτωση ατυχήματος σε πόσο χρόνο θα ενημερωθεί η Ασφαλιστική μου;
Σε περίπτωση ατυχήματος, η Ασφαλιστική σας θα ενημερωθεί από τη Europ Assistance άμεσα (real-time).

Οικιακή & εταιρική εξυπηρέτηση

Μπορώ να έχω τεχνικό όλο το 24ώρο;
Με το πρόγραμμα «Επείγουσα Τεχνική Βοήθεια» μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας τον κατάλληλο τεχνικό 24 ώρες το 24ωρο, προκειμένου να σας δώσει λύση τη στιγμή που αντιμετωπίζετε πρόβλημα που χρήζει άμεσης επέμβασης, αλλά και να προλάβει την επέκταση της ζημιάς. Σε κάθε επείγον περιστατικό εντός της κατοικίας σας ή του επαγγελματικού σας χώρου, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance S.A 24/7, το οποίο θα οργανώσει την άμεση μετάβαση του τεχνικού στο χώρο σας.
Ποιες βλάβες θεωρούνται επείγουσες;
Υδραυλικές Εγκαταστάσεις: θραύσης σωληνώσεων ή βανών της Ασφαλισμένης Κατοικίας/Επαγγελματικού χώρου. Ηλεκτρολογικές Εγκαταστάσεις: σε περίπτωση διακοπής της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας που προήλθε από βλάβη στην Σταθερή Ηλεκτρική Εγκατάσταση της Ασφαλισμένης Κατοικίας/Επαγγελματικού χώρου. Υαλοπίνακες / Κρύσταλλα: θραύσης κρυστάλλων ή υαλοπινάκων σε εξωτερικές πόρτες ή παράθυρα της Ασφαλισμένης Κατοικίας/Επαγγελματικού χώρου. Κλειδαριές: σε περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας ή αχρήστευσης της κλειδαριάς της κυρίας εισόδου της Ασφαλισμένης Κατοικίας/ Επαγγελματικού χώρου.
Μπορώ να έχω υπηρεσίες κατά παραγγελία;
Αρκεί μια κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance S.A. που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, ώστε να αναγγείλετε το αίτημά σας και οι ομάδα μας θα φροντίσει να μεταβεί άμεσα στο χώρο σας ο κατάλληλος τεχνικός που θα σας βοηθήσει με εξατομικευμένες λύσεις, απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας.

Ταξιδιωτική Ασφάλεια

Πού μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση ανάγκης, ενώ βρίσκομαι σε ταξίδι;
Σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειας μπορείτε να καλέσετε στην 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Εurop Assistance S.A, ακόμη και σε αργίες ή κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπου σας παρέχονται χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, τηλεφωνικές ιατρικές συμβουλές, καθώς και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το σύνολο των καλύψεων του συμβολαίου σας.
Ποιες ειδικότητες γιατρών μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Με το Πρόγραμμα Ταξιδιωτικής Βοήθειας της Εurop Assistance S.A έχετε πρόσβαση σε όλες τις ειδικότητες γιατρών.